Medelbetyg 4.7/5 baserat på 2104 st röster.
2026-06-27
Per Ingemar
Per Ingemar
Bra pris passform
Fakturan trodde jag fanns i pkt. men inte. Ringt SR fått svar.Jag har lärt mig.
Fakturan trodde jag fanns i pkt. men inte. Ringt SR fått svar.Jag har lärt mig.
2026-06-27
Karin Agneta
Karin Agneta
Mycket nöjd :)
2026-06-26
Britta
Britta
Jaja gillar strumporna. Men tråden som sitter ihop med strupen är för kort,risk klippa sönder strumporna.
2026-06-25
Annette
Annette
Strumpan är bra. Det svåra var att väljs storlek eftersom jag har storlek 37 i vanliga fall. Beställde därför också ett par i strl 38. Dessa var bättre. Gillar att det är lite luft framför tårna och möjlighet till att de drar ihop sig efter några tvättar.
2026-06-25
Lauro
Lauro
Bra passform och kvalitet.
















